Top

Wat moet ik doen als ik een kapot / beschadigd product heb ontvangen?

Wat moet ik doen als ik een kapot / beschadigd product heb ontvangen?

Wij besteden veel zorg aan onze producten en de verzending hiervan. In een enkel geval komt het voor dat er een product geleverd wordt dat kapot of beschadigd is.

 

Zodra u een kapot of beschadigd product heeft ontvangen dient u ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen. Dit doet u door een e-mail te sturen aan klantenservice@gpswinkel.nl met daarin uw bestelnummer en een foto van het beschadigde product. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

Wij zullen dan het product terugnemen en de schade laten beoordelen. De beoordeling laten wij over aan de leverancier van onze producten, zodat de beoordeling onafhankelijk blijft. Indien de schade is gekomen door verzending en de schade buiten uw schuld ligt, zullen wij u een nieuw product toezenden. Bij een DOA* ontvangt u na beoordeling een nieuw product. 

 

Let op dat er een duidelijke foto wordt gestuurd waarop de schade goed zichtbaar is. Aanvragen waarbij de foto onduidelijk is worden niet in behandeling genomen.

 

* DOA = Dead On Arrival